Kosár

A kosarad üres

Visszatérítési szabályzat

Kockázatmentes 30 napos pénzvisszafizetési garanciával rendelkezünk!

Ha valamilyen okból nem rendelkezik nagyszerű tapasztalattal, mindent megteszünk annak érdekében, hogy megbizonyosodjon arról, hogy teljes mértékben elégedett-e vásárlásával.

Küldjön nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@thesilkyway.hu címre, vagy használja a kapcsolatfelvételi űrlapunkat itt: Kapcsolat

Amint e-mailt küld nekünk, értesítjük, hogy visszatérítését jóváhagyták vagy elutasították. Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk és automatikusan jóváírjuk hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján egy meghatározott napon belül. Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések (adott esetben) Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját. Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-társaságával, eltarthat egy ideig, mire a visszatérítése hivatalosan felkerül. Ezután vegye fel a kapcsolatot bankjával. Gyakran időbe telik, amíg a visszatérítés kifizetésre kerül.

Ha mindezeket elvégezte, és még nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az ugyfelszolgalat@thesilkyway.hu címen A sérült vagy hibás termékek cseréje (ha van) Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha hibásak vagy sérültek. Küldjön nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@thesilkyway.hu címre a kár vagy hiba igazolásával. Ezután költségünkre új terméket küldünk az Ön címére.